۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد ۷۶۸۲۸۷
انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۹

لباس متفاوت عروس هندی در جشن عروسی (+عکس)

خانم ریشی با انتشار تصاویر عروسی خود با تاکید بر اینکه نظرات دیگران برای او اهمیتی ندارد گفت که تنها حمایت همسرش برای او کافی است. سانانا در روز جشن عروسی تصمیم گرفت به جالی لباس عروس‌های متداول از کت و شلوار زنانه به همراه یک شال توری سفید استفاده کند.

عروس هندوستانی با پوشیدن یک لباس خاص در روز عروسی‌اش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

یک عروس هندوستانی با شکستن همه کلیشه‌ها و انتخاب یک لباس خاص برای روز عروسی‌اش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «سانانا ریشی» یک کت و شلوار زنانه را به عنوان لباس عروس خود انتخاب کرد. این تصمیم این زن جوان اگرچه با واکنش منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی هند مواجه شد، اما این موضوع ذره‌ای از اعتماد به نفس این زن نکاست.

لباس متفاوت عروس هندی

خانم ریشی با انتشار تصاویر عروسی خود با تاکید بر اینکه نظرات دیگران برای او اهمیتی ندارد گفت که تنها حمایت همسرش برای او کافی است. سانانا در روز جشن عروسی تصمیم گرفت به جالی لباس عروس‌های متداول از کت و شلوار زنانه به همراه یک شال توری سفید استفاده کند. این زن جوان در این باره نیز گفت: «من و همسرم با هم این تصمیم را گرفتیم، چیزی را که برایمان مهم بود انجام دادیم. به نظرات دیگران نیز کاری نداریم. چرا آنچه دیگران فکر می‌کنند باید برایمان مهم باشد؟ ازدواج به معنای نادیده گرفتن خودمان نیست تا یکدیگر یا دیگران را راضی کنیم.»

لباس متفاوت عروس هندی

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر