۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۷۰۷۶۸
انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۹

8 کشته در تصادف خودروهای اتباع بیگانه در سیستان و بلوچستان

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بروز ۲ فقره تصادف خودروهای حامل اتباع بیگانه‌ در راه ارتباطی خاش _ زاهدان هشت کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ کشواد بهروزی‌زاده یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نخستین حادثه بین پژو حامل اتباع بیگانه با یک دستگاه تیبا در محدوده میرآباد محور خاش - زاهدان رخ داد که براثر آن پنج نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه به علت سرعت زیاد در محدوده اسکل آباد محور خاش- زاهدان واژگون شد که براثر شدت حادثه سه نفر از سرنشینان آن جان‌خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان افزود: یکی از معضلات اصلی جاده ای سیستان و بلوچستان تصادف خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز است که مخاطرات زیادی را به همراه دارد.

قرارگرفتن استان سیستان و بلوچستان در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مشکلات متعددی از جمله ورود اتباع بیگانه غیرمجاز، قاچاق موادمخدر، سوخت و کالا را برای این استان به همراه دارد.

انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز و موادسوختی غیرمجاز با خودروهای تندرو و سرعت زیاد آنها در جاده های سیستان و بلوچستان سبب بروز حوادث جاده ای و به خطر افتادن جان رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری می شود.

ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم