۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۷۱۱۹۳
انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۹

تماشای فیلم‌های کره جنوبی در کره شمالی مجازات مرگ دارد

تماشای فیلم‌های کره جنوبی در کره شمالی مجازات مرگ داردرسانه دولتی کره جنوبی از قول یکی از قانونگذاران این کشور گزارش کرد، از این به بعد هر کسی که در کره شمالی بابت توزیع یا استفاده از فیلم‌های تولید شده در کره جنوبی بازداشت شود مجازات تا ۱۵ سال حبس یا مرگ خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، "ها تائه-کونگ"، قانونگذار کره جنوبی به خبرنگاران گفت، هرکسی که در کره شمالی بابت توزیع ویدئوهای تولید شده در کره جنوبی گناهکار شناخته شود، به مرک محکوم می‌شود و افرادی که فقط این ویدئوها را مشاهده می‌کنند نیز به پنج تا ۱۵ سال حبس محکوم می‌شوند.

وی پس از نشست غیرعلنی پارلمانی با سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی گفت: اگر بخواهیم واضح صحبت کنیم، این موج مجازات برای کره شمالی‌هاست. این بخشی از یک سرکوب گسترده از سوی پیونگ یانگ علیه رفتار ضد اجتماعی تلقی می‌شود.

پارلمان پیونگ یانگ در دسامبر ۲۰۲۰ قوانین جدیدی را تصویب کرد که شامل رد ایدئولوژی و فرهنگ ارتجاعی و سرکوب ارتباطات و واردات فرهنگ غربی می‌شود.

ارسال به دوستان
دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس) ژاپنی‌ها پنجره‌ها را به آنتن 5G تبدیل کردند! (+عکس) عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد