۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۷۱۴۵۳
انتشار: ۱۷:۵۵ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۹

دستگیری کلاهبردار 8 میلیارد تومانی در تهران

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: فردی که با ترفند وارد کردن لوازم و تجهیزات پزشکی ۸۰ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ علی عزیزخانی اظهار داشت: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن دستورهای قضائی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار داشتند با فردی که مدعی واردات لوازم و تجهیزات پزشکی آشنا شده اند و مبالغ هنگفتی را به عنوان مشارکت در سرمایه در اختیار این آن قرار داده اند، ولی متهم با دریافت وجوه از محل متواری و پاسخگوی تماس های تلفنی نیست.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وجود پرونده های مشابه دیگر در این خصوص بررسی پرونده به طور ویژه در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با هویت دروغین از مال باختگان کلاهبرداری کرده است.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در رصدهای اطلاعاتی هویت واقعی متهم شناسایی و به دست آمد که وی در سال ۹۷ به همین عنوان دستگیر و روانه زندان شده است.

این مسئول با بیان اینکه مخفیگاه متهم شناسایی و دستور دستگیری از مرجع قضائی اخذ شد، تصریح کرد: وی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه هشتم به جرم ارتکابی معترف شد.

سرهنگ عزیزخانی اضافه کرد: متهم به بیش از ۱۵ فقره کلاهبرداری اعتراف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: تاکنون ۱۲ تن از مال باختگان شناسایی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شده است.

کشف پوشاک قاچاق

همچنین پایگاه اطلاع رسانی پلیس بایتخت در گزار ش دیگری به نقل از فرمانده یگان یگان امداد فاتب گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ «سلمان آدینه وند» در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد پلیس تهران بزرگ در اجرای طرح مقابله با کالاهای قاچاق در بازدید از واحد های صنفی با همکاری با ماموران وزارت صنعت و سازمان تعزیرات حکومتی موفق شد یک واحد صنفی حامل کالای قاچاق را در حوالی خیابان "پاسداران" شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این واحد صنفی ۲۳۹ قلم پوشاک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف و مالک مغازه به قاچاق بودن پوشاک های مکشوفه اعتراف کرد.

فرمانده یگان امداد فاتب اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند و در این رابطه مالک مغازه دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی فاتب شد.

ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟