۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۲۰۰۰
انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۹

بررسی بیانیه مشترک ایران و آژانس در دستور کار مجلس

بررسی بیانیه مشترک ایران و آژانس در دستور کار مجلسنمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه بیانیه مشترک بین سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را بررسی می‌کنند.
 
به گزارش ایرنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه روز دوشنبه با حضور ۲۳۹ نماینده و به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد.
 
«احمد امیرآبادی فراهانی» عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی بیانیه مشترک معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جلسه امروز خبر داد.
 
به گفته عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ دیگر دستور امروز صحن علنی نمایندگان مردم در مجلس است.
 
مالک شریعتی نماینده مردم نیاسر امروز در توییتر مدعی توقف بررسی بودجه ۱۴۰۰ در واکنش به تفاهم شب گذشته سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی شد.
 
به گزارش ایرنا، رافائل گروسی مدیر کل آژانس که شب گذشته وارد تهران شده بود، تفاهمات مشترکی بین سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام شد و مجلس بر اساس آن از ساعت ۸ صبح امروز به صورت غیرعلنی تشکیل جلسه داد.
 
بر اساس بیانیه که شب گذشته صادر شد ایران و آژانس تفاهم کردند، اجرای پروتکل الحاقی و دسترسی های برجامی به طور کامل متوقف شود و صرفاً تعهدات پادمانی ایران اجرا می شود. بر این اساس، طبق قانون مجلس هیچ دسترسی فراپادمانی به آژانس اعطا نخواهد شد و هیچ گونه بازرسی فراپادمانی نیز انجام نمی شود.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)