۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۲۸۹۱
انتشار: ۲۲:۲۷ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۹

پلیس: شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در شلیک افراد ناشناس

دقایقی پیش افراد ناشناس به ماموران انتظامی گاومیشان دره شهر تیراندازی کردند.

به گزارش مهر، دقایقی پیش افراد ناشناس به ماموران انتظامی گاومیشان دره شهر تیراندازی کردند.

پلیس استان ایلام با تایید خبر، اعلام کرد: لحظات پیش بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به ماموران نیروی انتظامی در پل گاومیشان شهرستان دره‌شهر یک سرباز شهید و یک مامور انتظامی زخمی شد.

در این حادثه سرباز محمدمهدی دریکوند به فیض عظیم شهادت نائل و ستوان یکم روح الله باصره نیز زخمی و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافت.

نیروی انتظامی در حال بررسی این حادثه است.

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است