۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۵۴۱۶
انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۹

برگزاری مراسم چند هزار نفری در خرمشهر/ کنترل شیوع کرونا ‌سخت‌تر شد

یک هزار و ۷۳۴ بیمار کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند و از این تعداد حدود ۴۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با انتقاد از برگزاری تجمعات چند هزار نفری در شهرهای خوزستان گفت: برگزاری این مراسم‌ها کنترل کرونا را سخت و به زودی تمام شهرها قرمز می‌شود.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد مراسم‌های چند هزار نفری در برخی شهری‌های خوزستان هستیم و تداوم این وضعیت ممکن است دوباره وضعیت بسیاری از شهرها را قرمز کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: در یکی از شهرستان‌ها که از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شد، به علت بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی و برگزاری تجمع‌های چند هزار نفری موجب می‌شود در یک هفته مجدد به وضعیت قرمز باز گردد.

ابول نژادیان گفت: برای مقابله با بیماری کرونا و بهتر شدن شرایط نیاز به همکاری و مشارکت مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: یک هزار و ۷۳۴ بیمار کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند و از این تعداد حدود ۴۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد