۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۶-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۵۵۶۷
انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۶-۱۲-۱۳۹۹

پلیس: محدودیت تردد شبانه در تعطیلات نوروز

با توجه به آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ساعت ۳ صبح در همه شهرها بدون توجه به رنگ‌بندی آن‌ها در ایام نوروز هم ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: در نوروز سال ۱۴۰۰ نیز محدودیت تردد شبانه‌ تداوم خواهد داشت و تعطیلات این ایام ربطی به لغو محدودیت تردد شبانه نخواهد داشت.

به گزارش فارس، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلیه ترددهای غیر مجاز شبانه در تمام شهرستان‌های شرق استان تهران توسط دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی اعمال قانون می‌شوند.

وی گفت: با توجه به آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ساعت ۳ صبح در همه شهرها بدون توجه به رنگ‌بندی آن‌ها در ایام نوروز هم ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به شعار نوروز امسال «پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت» عنوان کرد: از هم وطنان عزیز خواستاریم که از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند تا به حول و قوه الهی این ویروس منحوس ریشه کن شود.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)