۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۵۸۴۳
انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۹

بازوی رباتیک 5G و تکنیک خالکوبی کنترل از راه دور برای نخستین بار (+عکس)

شرکت تی- موبایل از رباتی به منظور معرفی سرعت بالای اینترنت شبکه جدید خود اولین فرآیند خالکوبی کنترل از راه دور را در سطح جهان عملی ساخت.

موبنا – شرکت تی- موبایل هلند به منظور معرفی سرعت بالا، ضریب اطمینان قابل ملاحظه و همچنین تاخیر پایین در شبکه 5G جدید خود از یک روش بسیار جالب استفاده کرده است. در این متد از رباتی کمک گرفته شده که به فناوری 5G مجهز شده و می تواند اولین فرآیند خالکوبی کنترل از راه دور را در سطح جهان عملی سازد.

گفتنی است که نخستین مرحله آزمایشی با همکاری بازیگری به نام Stijn Fransen صورت گرفت و یک فیلم تاثیرگذار ۳ دقیقه ای مستند نیز از آن ضبط و به نمایش درآمد.

بازوی رباتیک 5G و تکنیک خالکوبی کنترل از راه دور برای نخستین بار (+عکس) - موبنا

بازوی رباتیک مورد نظر که از ارتباط 5G بهره می برد، با موفقیت کامل توانست نقش و نگار منتخب را روی پوست بازیگر خالکوبی کند. البته این بازو توسط هنرمندی از راه دور کنترل می شد. هنرمند طرح انتخابی را روی دست یک مانکن پلاستیکی طراحی و ربات نیز جزئی ترین حرکات وی را کپی می کرد.

با استفاده از مزایای شبکه جدید 5G تقریبا هیچ تاخیری وجود نداشت و این به معنای اجرای عملیاتی دقیق صرف نظر از فاصله میان ربات و اپراتور است.

بازوی رباتیک 5G و تکنیک خالکوبی کنترل از راه دور برای نخستین بار (+عکس) - موبنا

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)