۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۹-۰۱-۱۴۰۰
کد ۷۷۶۹۳۵
انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۹-۰۱-۱۴۰۰

فوت 81 نفر دیگر در ایران بر اثر کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۸۱ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۲ هزار و ۴۷۸ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، سیما سادات لاری روز دوشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۹ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹ هزار و ۳۱۰ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و یک هزار و ۱۵۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۹۸۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۶۰۰ هزار و ۴۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۹۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۲ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۹۶۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: اکنون ۲۳ شهرستان قرمز و ۴۴ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است. همچنین ۲۸۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)