۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۳۱-۰۱-۱۴۰۰
کد ۷۸۰۲۸۰
انتشار: ۱۳:۱۴ - ۳۱-۰۱-۱۴۰۰

بکام: فوتبال را به خطر انداختید

به عنوان بازیکن و حالا رئیس صاحب باشگاه می دانم ورزش ما بدون هوادار هیچ است. ما فوتبال را برای همه لازم داریم. ما فوتبال با اخلاقی می خواهیم. همینطور ورزشی که دارای طرح و برنامه باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و منچستریونایتد از تشکیل سوپر لیگ فوتبال اروپا انتقاد کرد.
بکام: فوتبال را به خطر انداختید

به گزارش  فارس، دیوید بکام نیز به جمع مخالفان ایده تشکیل رقابت های سوپر لیگ اروپا با حضور 12 تیم انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی پیوست.

وی از طریق فضای مجازی نظرش را بیان کرد. اسطوره سه شیرها گفت: من کسی هستم که فوتبال را دوست دارد. تا جایی که به یاد دارم، فوتبال زندگی ام بوده است. از وقتی که بچه ایی کوچک و هوادار بودم، فوتبال را دوست داشتم. حالا هم هوادار این ورزش میلیونی هستم.

این چهره افزود: به عنوان بازیکن و حالا رئیس صاحب باشگاه می دانم ورزش ما بدون هوادار هیچ است. ما فوتبال را برای همه لازم داریم. ما فوتبال با اخلاقی می خواهیم. همینطور ورزشی که دارای طرح و برنامه باشد.

بکام تصریح کرد: اگر این ارزش ها را حفظ و حمایت نکنیم، ورزشی که آن را دوست داریم، به خطر می افتد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)