۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۳-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۲۳۴۳
انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۳-۰۲-۱۴۰۰

تعویق مسابقات استقلال و پرسپولیس

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: دیدار سرخ‌ آبی‌ ها برابر تیم‌ های اصفهانی به تعویق افتاد و روز جمعه برگزار نمی‌ شود.
 
دیدار استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاد
 
«سهیل مهدی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران با ذوب‌آهن اصفهان و تیم‌های فوتبال پرسپولیس با سپاهان به زمان دیگری موکول شد. این دیدارها قرار بود در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه ساعت ۲۱:۱۵ برگزار شوند.  
 
مهدی این را هم گفت: زمان دقیق این ۲ بازی به زودی مشخص خواهد شد و سازمان لیگ به دنبال برگزاری منظم بازی‌ها است.
 
البته وی هیچ اشاره‌ای به تعویق زمان شهرآورد بزرگ تهران نداشت.
 
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران به تازگی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رسانده و به مرحله حذفی صعود کردند. استقلال در مرحله حذفی با الهلال و پرسپولیس با استقلال تاجیکستان بازی دارد.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود