۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۳-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۲۳۴۳
انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۳-۰۲-۱۴۰۰

تعویق مسابقات استقلال و پرسپولیس

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: دیدار سرخ‌ آبی‌ ها برابر تیم‌ های اصفهانی به تعویق افتاد و روز جمعه برگزار نمی‌ شود.
 
دیدار استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاد
 
«سهیل مهدی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران با ذوب‌آهن اصفهان و تیم‌های فوتبال پرسپولیس با سپاهان به زمان دیگری موکول شد. این دیدارها قرار بود در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه ساعت ۲۱:۱۵ برگزار شوند.  
 
مهدی این را هم گفت: زمان دقیق این ۲ بازی به زودی مشخص خواهد شد و سازمان لیگ به دنبال برگزاری منظم بازی‌ها است.
 
البته وی هیچ اشاره‌ای به تعویق زمان شهرآورد بزرگ تهران نداشت.
 
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران به تازگی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رسانده و به مرحله حذفی صعود کردند. استقلال در مرحله حذفی با الهلال و پرسپولیس با استقلال تاجیکستان بازی دارد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)