۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۳-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۲۴۳۸
انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۳-۰۲-۱۴۰۰

راز گردش مالی ۳۲ میلیارد تومانی کودک ۴ ساله در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری شخصی در کرمانشاه خبر داد که با افتتاح حساب به نام کودک ۴ ساله خود اقدام به ۳۲۰ میلیارد ریال پولشویی کرده بود.
 
راز گردش مالی ۳۲ میلیارد تومانی کودک ۴ ساله در کرمانشاه
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادیراز گردش مالی ۳۲۰ میلیارد ریالی کودک ۴ ساله کرمانشاهی استان در راستای مبارزه با پولشویی، فرار‌های مالیاتی و دیگر جرائم اقتصادی، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری بانک‌های استان نسبت به کنترل حساب یکسال اخیر افراد زیر ۱۵ سال اقدام کردند.
 
وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی در جریان بررسی‌های انجام شده، به حساب کودک ۴ ساله‌ای برخورد کرد که گردش مالی حساب یکسال اخیر وی حدود ۳۲۰ میلیارد ریال بود.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماموران در گام بعدی به سراغ افتتاح کننده حساب که پدر کودک بود، رفته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص جهت صادرات کالا از بازارچه‌های مرزی از حساب پسرش استفاده و برای فرار از پرداخت مالیات آن را به اداره مالیات معرفی نکرده است.
 
سردار جاویدان گفت: این شخص پس از لو رفتن پولشویی ۳۲۰ میلیارد ریالی خود و با هماهنگی مقام قضائی جهت انجام امور مالیاتی به اداره کل مالیاتی استان معرفی شد.
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند