۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۵-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۲۶۸۷
انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۵-۰۲-۱۴۰۰
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰؛

کاهش ۲۶۰ هزار تومانی قیمت سکه

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (چهارشنبه) با کاهش ۲۶۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به ۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در ساعت ۱۴ امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۶۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته به رقم ۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۹۰۵ هزار و ۳۹۳ تومان رسید.

قیمت مثقال طلا نیز سه میلیون و ۹۲۶ هزار تومان شد.

اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۷۸ دلار و ۲۷ سنت فروخته شد.

روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در روزهای اخیر تشدید شده است، به نظر می‌رسد که به دلیل تحولات سیاست خارجی و چشم‌انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد، به‌طوری که فعالان این بازار کاهش بیشتر قیمت‌ها را انتظار دارند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)