۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۶-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۲۸۵۲
انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۶-۰۲-۱۴۰۰

تمدید بسته اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه

وزیر ارتباطات از تمدید بسته اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه و حوزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز در صفحه اینستاگرام خود از تمدید بسته اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه و حوزه خبر داد.

تمدید بسته اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه

وزیر ارتباطات گفت: بنابر درخواست‌های اساتید دانشگاه و حوزه، برای تمدید بسته‌های اینترنت «آموزش از راه دور»، بسته اینترنت ۳ ماهه ظرف هفته آینده صرفا برای اساتید دانشگاه و حوزه بر روی مشخصات قبلی آن‌ها تعریف خواهد شد.

مهرماه گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن بسته ۱۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه‌ها خبر داد و به این واسطه بسته اینترنت ۱۲۰ گیگابایت سه ماهه برای اساتید دانشگاه تعریف شد.

وزارت ارتباطات پیش از این نیز برای دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و معلمان نیز بسته‌های اینترنت رایگان برای آموزش از راه دور در نظر گرفته بود.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد