۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر ۷۸۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۹ - ۱۸-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۲۹۸۹
انتشار: ۰۴:۰۹ - ۱۸-۰۲-۱۴۰۰

مهار آتش‌سوزی در نیزارهای بوشهر

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بوشهر گفت: آتش‌سوزی در نیزار‌های ورودی این شهر و محدوده نیروی دریایی ارتش مهار شد.

مهدی محمدی باغملایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نیزار‌های حوالی تقاطع شهید مطهری (باغ زهرا) ساعت ۲۱:۱۲ امشب آتش گرفت که بلافاصله نیرو‌ها و خودرو‌ها از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به اینکه محل حادثه متعلق به نیروی دریایی ارتش است، افزود: آتش ساعت ۲۳:۱۸ مهار شد، اما نیرو‌های آتش نشانی برای لکه گیری در محل حضور دارند.

وی ادامه داد: ۱۵ نیروی آتش نشان به وسیله ۶ دستگاه خودرو آتش نشانی و یک دستگاه خودرو آبرسان و تانکر فضای سبز شهرداری بوشهر در خاموش کردن آتش مشارکت داشتند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر خاطرنشان کرد: در این حادثه به کسی آسیب نرسید و علت آن در دست بررسی است.

برچسب ها: بوشهر
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی