۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۵-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۴۳۱۸
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۵-۰۲-۱۴۰۰

درگیری مرگبار به دنبال دعوای ۲ کودک

درگیری طایفه‌ای در شهر چمران از توابع شهرستان ماهشهر خوزستان، که با دعوای ۲ کودک آغاز شد منجر به قتل یک نفر و به آتش کشیده شدن درب تعدادی از منازل در این شهر شد.

سرهنگ رضا پاپی عصر شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: در پی دعوای دو کودک در شهر چمران، نزاع مسلحانه‌ی خانوادگی بین ۲ طایفه اتفاق افتاد که به مجروح شدن ۲ نفر منجر شد.

درگیری طایفه‌ای در ماهشهر/ یک نفر کشته شد/ تعدادی دستگیر شدند

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵ چمران و یگان امداد پس از وقوع این درگیری ، وارد عمل شده و تعدادی از متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر اضافه کرد: صبح امروز و با فوت یکی از مجروحان این نزاع، ۲ طایفه مسلحانه با یکدیگر درگیر شدند و درب تعدادی از منازل به آتش کشیده شد.

پاپی، تعداد دستگیر شدگان این نزاع را ۱۰ نفر بیان کرد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۵، قاتل دستگیر شده و اسلحه شکاری استفاده شده در این جنایت نیز کشف شد.

ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت