۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۶-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۴۵۱۱
انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۶-۰۲-۱۴۰۰

وزارت بهداشت فلسطین: افزایش شمار شهدا در نوار غزه به 192 نفر

 وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه به ۱۹۲ نفر از جمله ۵۸ کودک و ۳۴ زن افزایش یافت. بر اساس این بیانیه، شمار کل مجروحان نیز به هزار و ۲۳۰ نفر رسیده است.

به گزارش آناتولی؛ این در حالی است که جنگنده‌های ارتش اسرائیل بامداد امروز -دوشنبه- ده‌ها خانه مسکونی در محله الرمال غزه را بمباران کردند.

وزارت بهداشت فلسطین: افزایش شمار شهدا در نوار غزه به 192 نفر

از سوی دیگر، ارتش اسرائیل اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹۰ موضع در نوار غزه را مورد هدف قرار داده‌اند.

مردم فلسطین از روز هفتم ماه می در اعتراض به تصمیم اسرائیل برای اخراج چند نفر از ساکنان محله شیخ جراح در قدس شرقی و اقدام‌های نظامیان علیه مسجدالاقصی تظاهرات کردند که با خشونت پلیس اسرائیل مواجه شدند.

این تنش‌ها طی روزهای گذشته تشدید شده و مردم فلسطین در شهر غزه و کرانه باختری اشغالی نیز به این اعتراضات پیوستند.

ارتش اسرائیل نیمه شب دوشنبه (۱۰ می) گذشته اعلام کرد که عملیات «نگهبان دیوارها» را در غزه آغاز کرده است.

ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند