۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۱-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۸۵۳۵۷
انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۱-۰۳-۱۴۰۰

۸ شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند

۸ شهر در وضعیت قرمز کرونا

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تعداد مناطق با وضعیت قرمز کرونا در کشور به هشت شهر افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور اعلام کرد: هشت شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت کرونایی آبی نیست.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستانهای عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، چابهار (سیستان و بلوچستان)، بندرعباس، پارسیان، جاسک، رودان و میناب (هرمزگان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

وزارت بهداشت افزود: در بعضی از مناطق جنوبی کشور، جهش‌های مربوط به کرونای آفریقای جنوبی و هند گزارش شده‌است. بنابراین می‌بایست افزایش تعداد بستری در این شهرها را بسیار جدی گرفت.

ارسال به دوستان
کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد