۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۲-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۸۵۵۴۳
انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۲-۰۳-۱۴۰۰

شورای نگهبان: سه‌شنبه جلسه نهایی برای اعلام صلاحیت ها

  سخنگوی شورای نگهبان گفت: سه شنبه جلسه نهایی تایید صلاحیت‌ها برگزار می‌شود و بعد از آن نتایج را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، عباسعلی کدخدایی در گفت وگویی اظهار داشت: کار ما همچنان ادامه دارد و لازم است که گزارش‌های کارشناسی بیشتری را ملاحظه کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود، گفت: جلسه نهایی برگزار شود، نتایج را به وزارت کشور اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی با بیان اینکه الان و در زمان دو روز مانده به پایان مهلت، بنده هم حتی نمی‌دانم نتیجه بررسی‌ها چه خواهد بود، ادامه داد: برخی از داوطلبان مراجعه کرده و برخی دیگر هم مطالب جدیدی ارائه کرده‌اند. اگر نکته‌ای ببینیم که اگر نیاز به حضور داوطلبان باشد از آنها دعوت می‌کنیم تا با اعضای شورای نگهبان صحبت کنند.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!