۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۱۸-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۸۸۰۶۳
انتشار: ۲۳:۳۱ - ۱۸-۰۳-۱۴۰۰

تصادف زنجیره‌ای در مریوان کردستان/ یک کشته و 23 زخمی

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان کردستان گفت: تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو سنگین و سبک در این شهرستان منجر به فوت یک نفر و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر شد.

تصادف زنجیره‌ای در مریوان کردستان/ یک کشته و 23 زخمی

منصور فیضی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه رانندگی در هفت کیلومتری مسیر مریوان- باشماق و در نزدیکی روستای "کولان" این شهرستان روی داد و در آن یک دستگاه مینی‌بوس با دستگاه تریلی برخورد کرد و به دنبال آن سه دستگاه خودرو سواری نیز به هم برخورد کردند.

وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی، ۲ دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر، ۲ دستگاه آمبولانس خیرین و یک دستگاه آمبولانس سپاه پاسداران به بیمارستان بوعلی این شهر منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: یکی از مصدمان این حادثه به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر که در وضعیت وخیمی قرار دارند برای مداوا به سنندج اعزام شدند و مابقی مصدومان در بیمارستان بوعلی مریوان تحت درمان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان و کادر درمان این بیمارستان تمام توان خود را برای مداوای مصدومان به کار می‌گیرند، از شهروندان خواست از جمع در جلو بیمارستان بوعلی و خیابان‌های منتهی به این بیمارستان خودداری کنند.

علت اصلی این حادثه رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان در دست بررسی است.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)