۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۳۱-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۹۰۱۹۶
انتشار: ۱۸:۲۷ - ۳۱-۰۳-۱۴۰۰

2 کشته در ریزش معدن نمک در گرمسار

2 کشته در ریزش معدن نمک در گرمسار
این حادثه در ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه ماموریت به پایان رسید و پیکر ۲ معدنچی کشف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ریزش معدن نمک در کیلومتر ۲۵ آزادراه گرمسار به قم ، ۲ کشته برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، مظفر محمدخانی عصر دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: سه تیم هلال احمر برای امدادرسانی در حادثه ریزش معدن در محور گرمسار به قم به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه ماموریت به پایان رسید و پیکر ۲ معدنچی کشف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۱۶ نفر از امدادگران در عملیات آزادسازی پیکر ۲ معدنچی از زیراوار کمک کردند.

استان سمنان در سال ۱۴۰۰ شاهد یک حادثه مرگبار معدنی دیگر بود که طی آن ۲ معدنچی معدن زغال سنگ طرزه زیر آوار گرفتار شدند و پیکر آن ها بعد از حدود یک هفته کشف شد.

ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود