۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۲-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۰۵۲۸
انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۲-۰۴-۱۴۰۰

بازنشستگان: نیازی به اینهمه تبلیغ برای واریز حقوق نیست

بازنشستگان: نیازی به اینهمه تبلیغ برای واریز حقوق نیست
امروز همه‌ی افراد پیامک واریز دارند و وقتی واریزی انجام شود، مطلع می‌شوند؛ به هر حال آخر هر ماه باید حقوق بازنشستگان واریز شود و دیگر نیاز نیست هر ماه اطلاع‌رسانی و تبلیغ کنند
جمعی از بازنشستگان در تماس با خبرنگار ایلنا، از اطلاعیه‌های مکرر واریز حقوق ماهانه انتقاد کردند و گفتند: چرا با اعلام زمان واریز حقوق در رسانه‌ها که امری کاملاً بدیهی‌ست، برای مدیریت صندوق‌ها تبلیغ می‌کنند! مثلاً می‌گویند « حقوق خردادماه بازنشستگان تا ساعتی دیگر واریز می‌شود» درحالیکهظ نیاز به این کار نیست!
 
بازنشستگان در توضیح بیشتر گفتند: پرداخت حقوق منتی سر بازنشسته نیست؛ از انباشته‌ی سی ساله‌ی خود بازنشسته است که صندوق‌ها حقوق ماهانه را می‌پردازند؛ نه به ما صدقه می‌دهند و نه از جیب خودشان ریالی برای بازنشسته کنار می‌گذارند!
 
به گفته‌ی این بازنشستگان، امروز همه‌ی افراد پیامک واریز دارند و وقتی واریزی انجام شود، مطلع می‌شوند؛ به هر حال آخر هر ماه باید حقوق بازنشستگان واریز شود و دیگر نیاز نیست هر ماه اطلاع‌رسانی و تبلیغ کنند و بگویند ایها‌الناس، ما فردا حقوق می‌دهیم!
 
این بازنشستگان می‌گویند: اگر خدمات رفاهی را گسترش دادند یا خدمت خاصی به بازنشسته ارائه دادند آن زمان می‌توانند تبلیغ کنند و اطلاعیه بدهند نه واریز متداول حقوق‌ها ماهانه!
 
یک بازنشسته دیگر به طرح یک پرسش پرداخته و می‌گوید: وقتی حقوق‌های آنچنانی آقایان واریز می‌شود آن را هم اطلاع رسانی می‌کنند؟
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)