۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۴-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۰۷۳۷
انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۴-۰۴-۱۴۰۰

آمریکا: هنوز اختلافات بزرگی با ایران درباره بازگشت به برجام داریم

آمریکا: هنوز اختلافات بزرگی با ایران درباره بازگشت به برجام داریم
این مقام وزارت خارجه آمریکا با اشاره به انتخابات ایران هم گفت: هویت رئیس جمهور ایران تاثیری بر جوهره منافع آمریکا در موضوع ایران ندارد.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: واشنگتن همچنان اختلافات بزرگی با ایران درباره ازسرگیری پایبندی به توافق هسته ای دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا که نام او ذکر نشده همچنین تاکید کرد که موعد آغاز دور جدید گفتگوهای وین مشخص نیست.

او گفت: واشنگتن اگر فکر کند گفتگوهای وین به توافق منجر نمی‌شود، به این مذاکرات بازنخواهد گشت. عنصر زمان عاملی مثبت در گفتگوها درباره بازگشت ایران به توافق هسته‌ای نیست.

این مقام وزارت خارجه آمریکا با اشاره به انتخابات ایران هم گفت: هویت رئیس جمهور ایران تاثیری بر جوهره منافع آمریکا در موضوع ایران ندارد.

او در عین حال مدعی شد: نتایج انتخابات در ایران‌ نشان دهنده تمایل مردم این کشور نیست.

بنابر گزارش الجزیره مقام مذکور همچنین گفت: ادامه بازداشت آمریکایی ها در ایران اقدامی شرمگینانه است و واشنگتن تا بازگشت آنها به کشور دست از تلاش برنمی‌دارد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)