۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۶-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۱۰۰۸
انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۶-۰۴-۱۴۰۰

سیستان و بلوچستان/ ٧ کشته در تصادف پژو

قاچاق سوخت و انسان به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوادث رانندگی این استان همواره موجب نگرانی مسافران و رانندگان سایر وسائل نقلیه است.

سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با یک دستگاه پژو در مسیر زاهدان- بم 7 کشته و هفت مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ مهدی خمر روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه شب گذشته در کیلومتر ۷۵ مسیر زاهدان- بم رخ داد.

وی علت بروز این حادثه را تجاوز به چپ پژو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز عنوان کرد و افزود: مجروحان این حادثه با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان منتقل شدند.

سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: قاچاق سوخت و انسان به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوادث رانندگی این استان همواره موجب نگرانی مسافران و رانندگان سایر وسائل نقلیه است.

استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.

این استان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.

این استان به علت گستردگی محورهای ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه در شمال(زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان