۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۶-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۱۰۰۸
انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۶-۰۴-۱۴۰۰

سیستان و بلوچستان/ ٧ کشته در تصادف پژو

قاچاق سوخت و انسان به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوادث رانندگی این استان همواره موجب نگرانی مسافران و رانندگان سایر وسائل نقلیه است.

سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با یک دستگاه پژو در مسیر زاهدان- بم 7 کشته و هفت مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ مهدی خمر روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه شب گذشته در کیلومتر ۷۵ مسیر زاهدان- بم رخ داد.

وی علت بروز این حادثه را تجاوز به چپ پژو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز عنوان کرد و افزود: مجروحان این حادثه با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان منتقل شدند.

سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: قاچاق سوخت و انسان به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوادث رانندگی این استان همواره موجب نگرانی مسافران و رانندگان سایر وسائل نقلیه است.

استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.

این استان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.

این استان به علت گستردگی محورهای ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه در شمال(زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.

ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان