۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۳-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۲۱۲۳
انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۳-۰۴-۱۴۰۰

سازمان هواپیمایی: پروازهای ارمنستان افزایش می‌یابد/ به ۱۱ پرواز در هفته می‌رسیم/ تور واکسن کرونا نداریم

سازمان هواپیمایی: پروازهای ارمنستان افزایش می‌یابد/ به ۱۱ پرواز در هفته می‌رسیم/ تور واکسن کرونا نداریم
قرار است از هفته آینده، شرکت ارمنیا ایرویز 5 پرواز را به 7 پرواز در هفته افزایش دهد که در مجموع 11 پرواز در هفته از ارمنستان به تهران انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پروازهای ایران و ارمنستان از هفته آینده افزایش می‌یابد، گفت: قرار است از هفته آینده، شرکت ارمنیا ایرویز ۵ پرواز را به ۷ پرواز در هفته افزایش دهد که در مجموع ۱۱ پرواز در هفته از ارمنستان به تهران انجام خواهد شد.

محمد ذیبخش در گفت‌وگو با ایلنا درباره میزان پروازهای بین ایران و ارمنستان اظهار داشت: هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی در این مسیر فعال نیستند و پروازهای بین این دو کشور با شرکت‌های هواپیمایی ارمنی انجام می‌شود.

وی با اشاره به جزییات پروازهای این مسیر گفت: در هفته شرکت ایرکمپانی 2 پرواز بین ایروان-  تهران، شرکت هواپیمایی ارمنیا ایرویز 5  پرواز بین ایروان- تهران و شرکت ارمنیا ایرویز 2 پرواز بین ایروان - تبریز انجام می‌دهد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در مجموع 9 پرواز بین ارمنستان و ایران  برقرار می‌شود.

ذیبخش درباره افزایش تعداد پروازهای بین دو کشور تاکید کرد: قرار است از هفته آینده، شرکت ارمنیا ایرویز 5 پرواز را به 7 پرواز در هفته افزایش دهد که در مجموع 11 پرواز در هفته از ارمنستان به تهران انجام خواهد شد.

وی درباره افزایش درخواست تقاضا برای خرید بلیت به ارمنستان و افزایش برگزاری تورهای واکسن ارمنستان اظهار داشت: متولی برگزاری تورهای مسافری سازمان هواپیمایی کشوری نیست و دخالتی هم در این زمینه ندارد و وزارت گردشگری مسئول و ناظر برگزاری انواع تور در کشور است .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکیدکرد: اما با این حال هیچ توری با عنوان تور واکسن به  کشورهای همسایه نداریم.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)