۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۷-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۲۷۵۴
انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۷-۰۴-۱۴۰۰

وزارت بهداشت: مینو محرز هیچ سمتی در ستاد ملی کرونا ندارد

وزارت بهداشت: مینو محرز هیچ سمتی در ستاد ملی کرونا ندارد
در ماه های گذشته موارد متناقض و اظهارات و موضع گیری های غیر علمی، غیر فنی و بدون پایه و اساس از ایشان درباره واکسن ها اعم از واکسن های وارداتی و تولید داخلی مطرح شده که طبیعتا مسوولیت این اظهارات یا شخص دکتر محرز است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که دکتر مینو محرز هیچ سمتی در ستاد کرونا و کمیته‌های وابسته به این ستاد ندارد و مسوولیت اظهاراتشان با شخص خودشان است.

دکتر کیانوش جهانپور در گفت و گو با ایسنا با اشاره اظهارات دکتر مینو محرز مبنی بر منتفی شدن واکسن تولید مشترک ایران و کوبا گفت: سرکار خانم دکتر مینو محرز هیچ سمتی در ستاد ملی کرونا و کمیته های کشوری وابسته به این ستاد ندارند و اظهارات ایشان از جایگاه عضو ستاد کرونا که متاسفانه در برخی رسانه ها مطرح شده است و مکرر از دکتر محرز به عنوان عضو ستاد کرونا یا عضو کمیته علمی کرونا نام می برند، درست نیست و ایشان هیچگونه سمتی در ستاد ملی کرونا ندارند.

وی اظهارکرد: بر این اساس مسوولیت اظهاراتشان با شخص خودشان است و اظهاراتشان شخصی است. متاسفانه مکرر در ماه های گذشته موارد متناقض و اظهارات و موضع گیری های غیر علمی، غیر فنی و بدون پایه و اساس از ایشان درباره واکسن ها اعم از واکسن های وارداتی و تولید داخلی مطرح شده که طبیعتا مسوولیت این اظهارات یا شخص دکتر محرز است.

جهانپورتاکید کرد: خانم دکتر مینو محرز هیچگونه سمتی در ستاد ملی کرونا و کمیته های وابسته به ستاد ملی کرونا ندارند.

برچسب ها: مینو محرز ، کرونا ، واکسن
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید