۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۲۸۳۷
انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۰

مفقود شدن 3 نوجوان در یک سد کشاورزی در بردسیر کرمان

مفقود شدن 3 نوجوان در یک سد کشاورزی در بردسیر کرمان
نیروهای امدادی شهرستان روز گذشته بلافاصله در محل حاضر شدند و تیم غواصی هلال احمر تا ساعاتی پس از غروب نیز به جست و جو در آب ادامه داد اما عملیات آنان بی نتیجه ماند.

غواصان امدادگر در شهرستان بردسیر از روز گذشته (پنجشنبه) در تلاش هستند تا سه نوجوان را که گفته شده برای آبتنی وارد یک بند خاکی (سد کشاورزی) شده اند و هنوز بازنگشته اند را پیدا کنند.

به گزارش ایرنا سن این افراد حدود ۱۵ تا ۲۰ ساله اعلام شده است؛ سد کشاورزی که گفته می شود این افراد برای شنا وارد آن شده اند در روستای طویل چمن قرار دارد.

گفته می شود خانواده این افراد که از آبتنی رفتن فرزندانشان اطلاع داشته اند پس از آنکه متوجه تاخیر آنان می شوند به سد مراجعه می کنند و با لباس های فرزندانشان در کنار آب مواجه می شوند و برای یافتن آنها با نیروهای امدادی تماس می گیرند.

فرماندار بردسیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر گفت: نیروهای امدادی شهرستان روز گذشته بلافاصله در محل حاضر شدند و تیم غواصی هلال احمر تا ساعاتی پس از غروب نیز به جست و جو در آب ادامه داد اما عملیات آنان بی نتیجه ماند.

نیروهای امدادی عملیات جست و جو را از صبح امروز از سر گرفته اند.

روستای طویل چمن در بخش مرکزی بردسیر واقع شده است؛ شهرستان بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

ارسال به دوستان
وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟