۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۳۱-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۴۶۸۷
انتشار: ۱۰:۳۷ - ۳۱-۰۴-۱۴۰۰

واکنش ابتکار به صدای یک زن در اعتراضات خوزستان: صدای مردم را بشنویم

واکنش ابتکار به صدای یک زن در اعتراضات خوزستان: صدای مردم را بشنویم
این صدای نرم مسالمت است. این صدای اعتراض مسالمت آمیز است. این صدای یک ‎زن، یک مادر، که بر خلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد. مطالبه حقش را دارد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با انتشار ویدئویی که در آن زنی خوزستانی می‌گوید "مظاهرات سلمی است، ما آب و زمینمان را می‌خواهیم"، گفت: ‌این صدای یک ‎زن و یک مادر است که بر خلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد و مطالبه حقش را دارد.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در حساب توییتری خود ضمن انتشار ویدئویی که در آن زنی خوزستانی در اعتراض به بی آبی خوزستان می‌گوید "مظاهرات سلمی است"، نوشت: این صدای نرم مسالمت است. این صدای اعتراض مسالمت آمیز است. این صدای یک ‎زن، یک مادر، که بر خلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد. مطالبه حقش را دارد.  

وی در ادامه نوشت: صدای مردم رابشنویم و شفاف گفتگو کنیم. راه نجات، اجرای ارزیابی زیست محیطی قبل از انتقال آب و سازگاری کشاورزی و صنعت با خشکسالی است. 

ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت