۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۰۱-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۴۸۴۷
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۰۱-۰۵-۱۴۰۰

برنامه ورزشکاران کشورمان در دومین روز بازی های المپیک

ورزشکاران کشورمان در دومین روز از بازی های المپیک در رشته های انفرادی و تیمی به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش ایرنا، در شمشیربازی انفرادی و در سابر مردان، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در مرحله مقدماتی تا فینال به میدان می روند. این مسابقات از ساعت  ۹ تا  ۱۶:۲۰ و ۱۸ تا ۲۲:۲۵ برگزار می شود.

در تیراندازی ۱۰متر تپانچه بادی و ۱۰ متر تفنگ بادی، جواد فروغی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مرحله مقدماتی تا فینال در خط آتش قرار می گیرند. 

در رشته تکواندو، آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۲:۴۰ در مرحله مقدماتی تا فینال رو در روی حریفان قدرتمند خود قرار می گیرد. 

در تنیس روی میز، نیما عالمیان در مرحله مقدماتی از ساعت  ۹ تا ۲۲:۳۰ باید به مصاف رقبای خود برود و در دوچرخه سواری جاده مردان نیز سعید صفرزاده در مرحله مقدماتی تا فینال در خط استارت قرار می گیرد. این مسابقه از ساعت  ۱۱ تا ۱۸:۱۵ برگزار می شود. 

در والیبال تیم ایران و در مرحله مقدماتی با لهستان دیدار می کند. این بازی از ۱۹:۴۰ تا ۲۳:۳۰ انجام خواهد شد و در بدمینتون نیز ثریا آقایی در مرحله مقدماتی به مصاف نماینده چین می رود. این بازی ها از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲ انجام خواهد شد.

در قایقرانی تک نفره زنان در ۲۰۰۰ متر، نازنین ملایی در رده بندی به آب خواهد زد. این مسابقه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۱۰ برگزار می شود.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید