۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۰۳-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۵۱۷۹
انتشار: ۱۹:۳۸ - ۰۳-۰۵-۱۴۰۰

فعالیت ادارات تهران به صورت ٧٠ درصد دورکاری است

فعالیت ادارات تهران به صورت ٧٠ درصد دورکاری است
حضور و فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضرور، بر حسب تشخیص رسمی رئیس آن دستگاه به صورت ۵۰ درصد دورکارخواهد بود.

معاون استاندار تهران گفت: فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضرور، به صورت ۵۰ درصد دورکارخواهد بود.

غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با میزان، با اشاره به وضعیت حضور کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در محل کار خود از فردا دوشنبه گفت: حضور کارکنان در محل کار خود بر اساس طرح هوشمند سازی محدودیت‌ها و بر اساس رنگ بندی است که شهر‌های استان دارند.

وی افزود: حضور و فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضرور، بر حسب تشخیص رسمی رئیس آن دستگاه به صورت ۵۰ درصد دورکار خواهد بود.

معاون استاندار تهران گفت: با توجه به وضعیت قرمز تهران، حضور کارکنان ادارات و دستگاه ها، به صورت ۷۰ درصد دورکار می‌باشد.

عباس پاشا درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات و دستگاه‌ها دولتی نیز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه‌ها بالای ۷۵ درصد است و مهم اصناف و مردم هستند که تا چه حد این پروتکل‌ها و نیز فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی در خصوص ساعت کار حضور کارکنان در ادارات نیز گفت: حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ می‌باشد و توصیه می‌کنیم که همچنان مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا پیشگیری مناسبی نسبت به این بیماری داشته باشیم.

ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند