۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۰۶-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۵۶۷۸
انتشار: ۱۵:۵۳ - ۰۶-۰۵-۱۴۰۰

خروج مرغ از مازندران ممنوع شد

خروج مرغ از مازندران ممنوع شد
قیمت مصوب مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود و هر گونه فروش مرغ بالاتر از این قیمت تخلف است.
مدیرکل صمت مازندران گفت: هیچگونه مرغی از استان بدون مجوز به دیگر استان‌های کشور حمل نشود.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه روند تولید گوشت مرغ در استان گفت:میزان کشتار روزانه، نحوه توزیع در سطح بازار و مشکلات موجود بررسی شد.
 
قوانلو بر نظارت و کنترل دقیق در مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های مرغ تاکید کرد و افزود: حمل هرگونه مرغ از مازندران بدون مجوز به دیگر استان‌های کشور ممنوع است و باید بر روی بسته‌های مرغ برچسب پستی درج شود.
 
او گفت: قیمت مصوب مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود و هر گونه فروش مرغ بالاتر از این قیمت تخلف است. 
 
قوانلو افزود: شهروندان مازندرانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور  و احتکار  مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران همچنین گفت:۲۴ ساعت گذشته برای ۷۵ واحد صنفی متخلف در سراسر استان پرونده تخلف تشکیل و  ۲۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.
 
او افزود:بازرسان صمت مازندران ضمن تذکر به ۴۱۵ واحد صنفی، از ۱۵۸ واحد خبازی سراسر استان بازدید داشته اند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)