۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۰۹-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۶۰۷۵
انتشار: ۲۳:۳۵ - ۰۹-۰۵-۱۴۰۰

ستاد مقابله با کرونا: ۶۰ درصد مردم در برخی استان ها برای تزریق واکسن حضور نیافتند

ستاد مقابله با کرونا: ۶۰ درصد مردم در برخی استان ها برای تزریق واکسن حضور نیافتند
هم اکنون از ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها، ۹۰ نفر بیش از ۷۰ سال سن دارند و ممکن است از بین آنها فقط ۱۰ نفر واکسن زده باشند که آنهم مربوط به دوز اول واکسن کرونا است که ممکن است تزریق کرده باشند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آمارها نشان می دهد که در برخی استانها ۶۰ درصد مردم برای تزریق واکسن کرونا مراجعه نکرده اند ولی بیش از ۳۸ درصد واکسن زده اند.

به گزارش ایرنا، «علیرضا رئیسی» شنبه شب در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: به طور متوسط هم اکنون ۳۰ درصد افراد بالای ۵۵ سال به مراکز تزریق واکسن کرونا در استان های کشور مراجعه نکرده اند.

معاون وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: ویروس کرونا دلتا ۱۰ برابر ویروس ووهان چین قدرت سرایت پذیری دارد در حالی که هم اکنون در گروه های سنی مختلف در کشورمان برای زدن واکسن مراجعه نکرده اند و این در افزایش تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان ها بسیار تاثیر گذار بوده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد : هم اکنون از ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها، ۹۰ نفر بیش از ۷۰ سال سن دارند و ممکن است از بین آنها فقط ۱۰ نفر واکسن زده باشند که آنهم مربوط به دوز اول واکسن کرونا است که ممکن است تزریق کرده باشند.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید