۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۷-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۷۱۴۶
انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۷-۰۵-۱۴۰۰

وزارت نیرو: ارتباطی بین کمبود سرم تزریقی و قطعی برق وجود ندارد

وزارت نیرو: ارتباطی بین کمبود سرم تزریقی و قطعی برق وجود ندارد
وی ادامه داد: باید تاکید کنم که صنعت برق تا حد امکان برق واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و ضروری بیمارستان‌ها را قطع نکرده است.

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر کمبود سرم‌های تزریقی در مراکز درمان و داروخانه‌ها و دلایل این کمبود منتشر شد که در واقع این موضوع هیچ ارتباطی با قطعی برق ندارد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "مصطفی رجبی مشهدی" سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در خصوص انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه  قطعی برق عامل کمبود سرم در بازار داخلی است، گفت: این خبر اساسا از پایه بی‌اساس است.

وی ادامه داد: باید تاکید کنم که صنعت برق تا حد امکان برق واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و ضروری بیمارستان‌ها را قطع نکرده است.

سخنگوی صنعت برق کشور در پایان تصریح کرد: ما با صنایعی که قرارداد داشته باشیم، برق آنان را محدود می‌کنیم، اما تا امروز با سرم سازی هیچ قراردادی نداشته‌ایم.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)