۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۷۲۸۲
انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۰

تهران سراسر قرمز کرونایی شد

تهران سراسر قرمز کرونایی شد
در حال حاضر حدود ۹۴۰۰ بیمار در تهران بستری هستند و دو هزار و ۵۰۰ بیمار هم در بخش های ویژه اند. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۲ بیمار در تهران فوت کردند.
فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد که تهران در وضعیت قرمز است.
 
به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی درباره وضعیت کرونا در تهران گفت: تهران کماکان قرمز است و همه شهرهای تهران به صورت همگن از یک شرایط بحرانی قرمز برخوردار هستند.
 
وی افزود: تعداد بیمارانی که در حال حاضر در تهران بستری هستند حدود ۹۴۰۰ بیمار است که دو هزار و ۵۰۰ بیمار هم در بخش های ویژه بستری هستند. 
 
زالی ادامه داد: کماکان بین میزان پذیرش بیماران در بیمارستان ها و میزان ترخیص عدم توازن وجود ندارد. همچنین کماکان میزان ورودی درمانگاه‌های سرپایی ما در بخش بهداشت و درمان بدون احتساب بخش خصوصی و مطب ها، فزون به ۲۰ هزار بیمار سرپایی است که نشان می‌دهد تهران کماکان شهر قرمز است.
 
وی گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۲ بیمار در تهران فوت کردند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)