۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۹-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۷۴۵۵
انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۹-۰۵-۱۴۰۰

واکنش رئیس دادگستری آذربایجان غربی درباره زیرگرفتن 2 زن بدحجاب

واکنش رئیس دادگستری آذربایجان غربی درباره زیرگرفتن 2 زن بدحجاب
شخص متخلف که مردی بازنشسته بوده هیچ ارتباطی به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نداشته و اقدام وی خودسرانه و غیرقانونی بوده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه قضایی استان اجازه بی قانونی و اقدامات خودسرانه به بهانه امر به معروف و نهی از منکر را نخواهد داد.

ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی بروز حادثه تصادف عمدی خیابان کاشانی ارومیه دستور بررسی سریع و دقیق پرونده صادر شد. 

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان حامی آمرین به معروف و ناهیان از منکر است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ولی شخص متخلف که مردی بازنشسته بوده هیچ ارتباطی به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نداشته و اقدام وی خودسرانه و غیرقانونی بوده است. 

عتباتی بیان کرد: در سریعترین زمان ممکن متهم بازداشت و رسیدگی به اتهام وی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: دادگستری استان برنامه های مختلف فرهنگی را در راستای آگاه سازی و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بالاخص در ایام محرم که نماد امر به معروف و نهی از منکر در دنیای اسلام است دارد و اجازه بی قانونی و اقدامات خودسرانه را به افراد نخواهد داد.

به گزارش ایرنا، ۲ روز پیش درگیری راننده یک خودرو سواری با یک فرد پیاده منجر شد که سواری فرد پیاده را زیر بگیرد و متواری شود. 

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید