۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۳-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۸۰۷۵
انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۳-۰۵-۱۴۰۰

تایید ابتلای حامد حدادی به کرونا

تایید ابتلای حامد حدادی به کرونا
دبیر فدراسیون بسکتبال: طبق اطلاعاتی که ما داریم، دو روز است که جواب تست آقای حامد حدادی مثبت شده است.

دبیر فدراسیون بسکتبال ایران، ابتلای حامد حدادی به ویروس کرونا را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، از شب گذشته خبرهایی در برخی رسانه‌ها مبنی بر مبتلا شدن حامد حدادی، ستاره و سنتر تیم ملی بسکتبال ایران به ویروس کرونا منتشر شد که محمدرضا صالحیان، دبیر فدراسیون بسکتبال این خبر را در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد.

او در این مورد به ایسنا، گفت: متاسفانه این خبر صحت دارد و آقای حدادی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. 

دبیر فدراسیون بسکتبال، در پاسخ به این سوال که از چه زمانی ابتلای او به این بیماری مشخص شد، اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که ما داریم، دو روز است که جواب تست آقای حامد حدادی مثبت شده است.

به گزارش ایسنا، اسطوره بسکتبال ایران در حالی به این ویروس مبتلا شده است که پیش از اعزام به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، واکسن کرونا را تزریق کرده بود. او در حال حاضر دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)