۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۳۱-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۹۳۲۷
انتشار: ۱۶:۱۰ - ۳۱-۰۵-۱۴۰۰

واژگونی اتوبوس اتباع افغان در دامغان

واژگونی اتوبوس اتباع افغان در دامغان
این سانحه راس ساعت 22:10 شب گذشته در محور دامغان شاهرود حوالی روستای مهماندوست و در 20 کیلومتری شهردامغان رخ داده است.

اتوبوس اتباع افاغنه در محور دامغان -شاهرود دچار حادثه واژگونی شد.

در این سانحه جاده ای، که شب گذشته رخ داده یک دستگاه اتوبوس که اتباع افغانی را از اردوگاه افاغنه تهران به اردوگاه افاغنه در مشهد مقدس انتقال می‌داد دچار واژگونی شد.

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این حادثه یک اتوبوس با 34 سرنشین واژگون و بر اثر این واژگونی کل سرنشینان اتوبوس دچار جراحت و تعدادی از آنان دچار ضربه مغزی شدند.

این سانحه راس ساعت 22:10 شب گذشته در محور دامغان شاهرود حوالی روستای مهماندوست و در 20 کیلومتری شهردامغان رخ داده است.

مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان دامغان و شاهرود، تعداد 24 سرنشین  این اتوبوس را به بیمارستان ولایت دامغان و  10 سرنشین اتوبوس به بیمارستان امام حسین شاهرود اعزام و خدمات درمانی به آنان ارائه گردید.

بنا به اعلام روابط عمومی علوم پزشکی سمنان از 24 مسافر حادثه دیده که به بیمارستان ولایت اعزام شده بودند، تعداد 15 بیمار بعد از دریافت خدمات درمانی اولیه، جهت بستری و دریافت دیگر خدمات مورد نیاز به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان اعزام شدند.

ارسال به دوستان
۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است!