۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۴-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۰۰۰۵
انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۴-۰۶-۱۴۰۰

حمله 400 مرد به دختر اینفلوئنسر در پاکستان/ "به شکل وحشیانه‌ای کتک‌اش زدند"

حمله 400 مرد به دختر اینفلوئنسر در پاکستان/
تصاویر منتشرشده از این حادثه که در پارک ملی لاهور واقع در شرق پاکستان رخ داد با واکنش شدید مردم این کشور مواجه شد، و پلیس پاکستان را بر آن داشت تا دستور دستگیری هر ۴۰۰ نفر را صادر کند.

صدها مرد پاکستانی‌ بر سر دختر اینفلوئنسر ریختند و در خیابان کتک‌اش زدند.

انتشار تصاویری از حمله صدها مرد پاکستانی به یک دختر و عریان کردنش به دلیل فعالیت در فضای مجازی در این کشور به شدت خبرساز شده است.
 
به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری آلمان اعلام کرد یک دختر جوان پاکستانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کند چند روز پیش در شهر لاهور هدف تهاجم بیش از ۴۰۰ مرد قرار گرفته و بعد از مضروب شدن و از دست دادن بخش زیادی از لباس‌هایش از فراز یک بلندی به پایین پرتاب شد.

تصاویر منتشرشده از این حادثه که در پارک ملی لاهور واقع در شرق پاکستان رخ داد با واکنش شدید مردم این کشور مواجه شد، و پلیس پاکستان را بر آن داشت تا دستور دستگیری هر ۴۰۰ نفر را صادر کند.
 
حمله 400 مرد به دختر اینفلوئنسر در پاکستان
این تهاجم که به بهانه فعالیت این دختر در فضای مجازی و انتشار کلیپ‌‌هایی از او در پلتفرم تیک‌تاک به وقوع پیوست از جانب سیاستمداران، حقوقدانان، افراد مشهور و مردم عادی پاکستان به شدت محکوم شد و همه آنها خواهان حمایت از زنان در این کشور شدند.
 
حادثه مزبور در حالی رخ داد که چند هفته قبل از آن هم دختر یکی از دیپلمات‌های سابق در اسلام‌آباد سر بریده شد.
 
یکی از دستیاران نخست‌وزیر پاکستان نیز در واکنش به این حادثه گفته است، دولت از جرم هیچ یک از شرکت‌کنندگان در این اقدام چشم‌پوشی نخواهد کرد.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید