۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۲-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۱۲۱۴
انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۲-۰۶-۱۴۰۰

هوای مازندران هشت درجه خنک‌ شد

هوای مازندران هشت درجه خنک‌ شد
جدول داده‌های آماری هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که قراخیل قایم شهر با 38 و بلده نور با 29 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهرهای مازندران در طی 24 ساعت گذشته بودند.

 هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که با ورود سامانه جدید بارشی از اواخر امشب تا فردا شنبه ، دمای هوا در مناطق مختلف این استان هشت درجه کاهش یافت و شهروندان از فردا شاهد خنک‌تر شدن هوا در این منطقه خواهند بود.

به گزارش ایرنا، هواشناسی مازندران روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط جوی استان در روز جمعه را صاف تا نیمه ابری به تدریج با افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده  پراکنده باران و از اواخر روز به تدریج  از سمت غرب استان همراه با وزش باد نسبتاً شدید، رگبار باران و وقوع رعد و برق و بیشینه دما در سطح استان را بین 28 تا 35 درجه سلسیوس اعلام کرد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، شرایط جوی مازندران در روز شنبه ابری همراه با بارندگی، وزش باد، کاهش دما و احتمال وقوع رعد و برق و از شب با کاهش ناپایداری همراه است و بیشینه دما در سطح استان به 20 تا 28  درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هوای مازندران در روز یکشنبه نیز نیمه ابری گاهی ابری به ویژه در غرب استان همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد همراه است و بیشینه دما در سطح استان نیز در این روز بین 24 تا 31  درجه سانتیگراد بالای صفر پیشبینی می‌شود.

هواشناسی مازندران شرایط جوی استان در روز دوشنبه را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در اواخر وقت به تدریج با افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پراکنده و بیشینه دما در انی روز را نیز با یک درجه افزایش در مقایسه با روز ماقبل آن بین 25 تا 32 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی کرد.

شرایط جوی مازندران طبق پیش‌بینی هواشناسی استان در روزهای سه شنبه تا پنج‏شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما، بارش پراکنده باران و وزش باد همراه است و بیشینه دما نیز در این مدت با دو تا سه درجه کاهش در مقایسه را روز ماقبل آن به 22 تا 30 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

جدول داده‌های آماری هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که قراخیل قایم شهر با 38 و بلده نور با 29 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهرهای مازندران در طی 24 ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری امروز در گرمترین ساعت به 35 درجه سانتیگراد بالای صفر میرسد 

ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود