۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۳-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۱۲۷۴
انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۳-۰۶-۱۴۰۰

وزیر بهداشت: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها منوط به روند واکسیناسیون است

وزیر بهداشت: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها منوط به روند واکسیناسیون است
تا به امروز همه اساتید دانشگاه ها که اغلب در سنین بالا هستند واکسینه شده اند و واکسیناسیون دانشجویان نیز از هفته آینده انجام می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قطعا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اتفاق خواهد افتاد اما این موضوع منوط به روند واکسیناسیون است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در خصوص وضعیت واکسیناسیون دانشجویان تاکید کرد: تا به امروز همه اساتید دانشگاه ها که اغلب در سنین بالا هستند واکسینه شده اند و واکسیناسیون دانشجویان نیز از هفته آینده انجام می شود.

وی در ادامه بیان کرد: بسته به میزان واکسیناسیون، بازگشایی نیز عملیاتی خواهد شد تا دانشگاه ها به وضعیت عادی و کلاس های حضوری بازگردند.

وزیر بهداشت با اشاره به برنامه گسترده تامین واکسن با واردات و حمایت از تولید داخلی افزود: بعد از تامین و توزیع واکسن، انتظار می رود مردم و مسئولان نیز یاریگر ما در تسریع واکسیناسیون باشند.

ارسال به دوستان
هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع