۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۵-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۱۶۷۷
انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۵-۰۶-۱۴۰۰

بازسازی بخشی از بیمارستان رازی سراوان توسط گروه مالی فیروزه

گروه مالی فیروزه به مناسبت روز پزشک به بازسازی سیستم اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان رازی سراوان استان سیستان و بلوچستان پرداخت.

رعنا ایمانی، مدیر روابط‌عمومی گروه مالی فیروزه در گفت‌و‌گو با فارس با بیان این که باتوجه به وخامت پیک پنجم کرونا و تحت فشار بودن کادر درمان، وظیفه ماست که در کنار این عزیزان باشیم. گروه مالی فیروزه در راستای حمایت از کادر درمان و به مناسبت روز پزشک، به بازسازی بخشی از بیمارستان رازی سراوان پرداخت.

مدیر روابط‌عمومی گروه مالی فیروزه ادامه داد: باتوجه به اینکه این روزها بیماران کرونایی نیاز مبرمی به اکسیژن دارند، دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی این بیمارستان که از کار افتاده بود بازسازی شد. وی افزود از خدمات این دستگاه علاوه بر پوشش نیازهای شهر سرآوان، شهرستان‌های سیب‌سوران و مهرستان نیز استفاده می‌کنند. بعلاوه به دلیل نبود سیستم سرمایشی و گرمای شدید تابستان در سراوان، همچنین با درنظرگرفتن پوشش مورد نیاز جهت درمان هموطنان کرونایی، کادر درمان در شرایط سختی به سر می‌بردند. بخشی از این مبلغ نیز به خرید چند دستگاه سیستم سرمایشی برای بیمارستان درنظر گرفته‌شد.

ایمانی افزود: این کمک از طریق خیریه مهرگیتی که متولی کمک در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان است انجام شد.

رعنا ایمانی در پایان گفت: این پروژه توسط دو شرکت از زیرمجموعه‌های گروه مالی فیروزه به نام‌های شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت‌ها انجام شد.

ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید