۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۲۵۲۴
انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۰

«تجربه» با فُرم و تحریریه‌ای جدید مهرماه می‌آید

  مجلۀ «تجربه» که در دورۀ دوم انتشار خود از سال 1390 تا‌کنون طی 73 شماره به عنوان یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مجلات فرهنگی و هنری و ادبی شناخته شده از مهرماه با تحریریه‌‌ و فُرمی جدید به سردبیری «پژمان موسوی» منتشر می‌شود.

«تجربه» با فُرم و تحریریه‌ای جدید مهرماه می‌آید 

 
  به گزارش عصر ایران و به گفتۀ کتایون بناساز مدیر مسؤول این ماهنامه، «تجربه» هم‌چنان مجله‌ای است با رویکرد هنری و ادبی و در دورۀ تازه علاوه بر بررسی ادبیاتِ ایران و جهان، تئاتر، سینما، سریال، موسیقی، هنرهای تجسمی و سینمای جهان، بخش‌هایی چون ایران فرهنگی، زنان و کودکی به آن افزوده شده است.

«تجربه» با فُرم و تحریریه‌ای جدید مهرماه می‌آید

   پژمان موسوی سردبیر جدید که از روزنامه‌نگاران شناخته شده و صاحب‌سبک در حوزه‌های فرهنگی و رسانه است نیز به عصر ایران گفت: در دورۀ جدید دبیری تحریریه‌ را سما بابایی بر عهده دارد و مهدی میرمحمدی، میلاد حسینی، گیسو فغفوری، ساسان گلفر، احسان زیورعالم، حسین گنجی، الناز محمدی، حمیدرضا محمدی و مهدی حسنی اعضای شورای دبیرانِ آن را تشکیل می‌دهند.

  او تصریح کرد: در دوران عسرتِ مطبوعاتِ نوشتاری، «تجربه» هم‌چنان امید به حمایت هنردوستانی دارد که ترجیح می‌دهند نگاهی عمیق‌تر به اتفاقات هنری و ادبی ایران‌ داشته باشند.

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است