۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۳۵۰۴
انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۰

کشف ۹۶۲ گرم تریاک از جعبه تخته نرد قبل از پرواز به استرالیا

کشف ۹۶۲ گرم تریاک از جعبه تخته نرد قبل از پرواز به استرالیا
با بررسی‌های فنی و بهره‌گیری از ابزار‌های نوین، کارکنان گمرک ۹۶۲ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در جعبه تخته نرد چوبی، جاساز شده بود، کشف و تحویل مقام قضایی دادند.

سخنگوی گمرک از کشف و ضبط ۹۶۲ گرم تریاک در محموله پستی جعبه تخته نرد چوبی به مقصد استرالیا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید روح‌اله لطیفی، سخنگوی گمرک گفت: با بررسی‌های فنی و بهره‌گیری از ابزار‌های نوین، کارکنان گمرک ۹۶۲ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در جعبه تخته نرد چوبی، جاساز شده بود، کشف و تحویل مقام قضایی دادند.

وی افزد: مقصد این محموله پستی استرالیا بود.

سخنگوی گمرک گفت: در مرز زمینی سرخس در استان خراسان رضوی با کشور ترکمنستان به دنبال وصول خبر از اداره اطلاعات، مبنی بر احتمال جاسازی موادمخدر در داخل کامیون کشنده خودرو‌های سواری، با بهره‌گیری از دستگاه ایکس ری و سگ‌های مواد یاب، کامیون مورد نظر مورد بررسی دقیق قرار گرفت که با تخصص و تجربه مربیان سگ‌های مواد یاب، با وجود اختفای ماهرانه و استفاده قاچاقاچیان از روش‌های فریب، کارکنان گمرک ۱۰ و نیم کیلوگرم تریاک از محور کامیون کشف کردند.

ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود
#videojsscript