۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۳۰-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۴۳۰۱
انتشار: ۲۰:۲۶ - ۳۰-۰۶-۱۴۰۰

آلمان: در نشست سازمان ملل به موضوع برجام خواهیم پرداخت

آلمان: در نشست سازمان ملل به موضوع برجام خواهیم پرداخت
وزیر امورخارجه آلمان گفت: ما به وضعیت افغانستان، تحولات مثبت در لیبی، برجام و ایران خواهیم پرداخت.

هایکو ماس وزیر امورخارجه آلمان شامگاه سه شنبه اعلام کرد که در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به موضوعاتی مانند ایران، برجام و لیبی خواهیم پرداخت.

به گزارش ایرنا، دفتر خارجی فدرال آلمان در پیام توییتری نوشت: اولین نشست حضوری مجمع عمومی سازمان ملل پس از شیوع ویروس همه گیری کرونا آغاز شد.

هایکو ماس وزیر امورخارجه آلمان نیز گفت: ما به وضعیت افغانستان، تحولات مثبت در لیبی، برجام و ایران خواهیم پرداخت.

ماس در مورد افغانستان گفت: ما به مواضع مشترک در قبال طالبان نیاز داریم. آنچه تا کنون دیده‌ایم از جمله تشکیل دولتی فاقد مشارکت همه اقوام و زنان، نا امیدکننده بوده است.

رهبران جهان صبح سه شنبه (به وقت محلی) زیر سایه محدودیت ها و تبعیض های کرونایی بصورت حضوری و مجازی در نیویورک گرد هم آمده اند تا در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کنند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)