۲۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۰
کد ۸۰۶۳۴۴
انتشار: ۱۹:۴۸ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۰

وزارت خارجه: بازگشت ایران به مذاکرات برجام قطعی است

وزارت خارجه: بازگشت ایران به مذاکرات برجام قطعی است
مرحله دوم بازنگری‌ها هنوز به پایان نرسیده است و سرگرم بررسی جزییات شش دور مذاکراتی هستیم که توسط دولت قبل ایران صورت گرفت. وی با بیان اینکه سووالاتی مطرح و دولت جدید به دنبال بررسی کاستی ها است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد که جمهوری اسلامی قطعا به مذاکرات برجام باز می‌گردد اما زمان آن پس از پایان مراحل مطالعه و مرور سوابق ادوار پیشین مذاکرات تعیین می‌شود.

به گزارش ایرنا، سعید خطیب زاده در گفت‌وگو با شبکه فرانس۲۴ توضیح داد: ما روند بازنگری سوابق را بعد از روی کار آمدن دولت جدید در ایران دو مرحله شروع کرده‌ایم. نخستین مرحله به پایان رسید و ما اعلام کردیم که قطعا به وین می‌رویم تا مذاکرات با گروه ۴ به علاوه یک آغاز شود.

وی افزود: مرحله دوم بازنگری‌ها هنوز به پایان نرسیده است و سرگرم بررسی جزییات شش دور مذاکراتی هستیم که توسط دولت قبل ایران صورت گرفت. وی با بیان اینکه سووالاتی مطرح و دولت جدید به دنبال بررسی کاستی ها است افزود: به زودی این مرحله هم به پایان می‌رسد و ما قادر خواهیم بود که یک تاریخی را برای دور جدید مذاکرات مشخص کنیم

ارسال به دوستان
باطل‌السحر ادعاهای واهی امارات متحده عربی/جزایر ٣ گانه را مقصد گردشگری کنیم کسی که همراه سنوار شهید شد که بود؟ ادعای وزیر دفاع آمریکا: احتمالا نقشی در ایجاد ثبات در غزه خواهیم داشت هشدار خرازی به مقامات امارات: دشمنی با ایران بر سر تمامیت ارضی آن را کنار بگذارید محسن رضایی: انتقام خون سنوار گرفته خواهد شد سرلشکر باقری: دشمن صهیونیستی بداند به پایان عمر نکبت‌بار خود نزدیک شده اعلام ترکیب ذوب آهن در مصاف با استقلال تهران آغاز پیش‌ فروش بلیت قطارهای مسافری آبان از شنبه  یحیی نمی‌میرد! شهید را نمی‌توان ملامت کرد! حرف قالیباف درست است/ آقای میقاتی! دولت درست و درمان دارید آخر؟! اعلام ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن واکنش شمخانی به شهادت یحیی سنوار: در برابر عظمت قهرمان سلحشور آزادی قدس سر تعظیم فرود می‌آورم حزب‌ الله لبنان شهادت رهبر حماس را تسلیت گفت پزشکیان: شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد کرد وزارت آموزش و پرورش: تصاویر منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز، مربوط به هند است