۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۰
کد ۸۰۶۷۱۹
انتشار: ۱۸:۵۶ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۰

دیدار «زیاد نخاله» با امیر عبداللهیان در بیروت

دیدار «زیاد نخاله» با امیر عبداللهیان در بیروت
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با حسین امیرعبداللهبان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
عصر روز پنچ شنبه «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با حسین امیرعبداللهبان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدار‌های وزیر امور خارجه در جریان سفر به لبنان، زیاد نخاله و جمعی از رهبران حرکت جهاد اسلامی فلسطین با حضور در سفارت ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهبان دیدار و رایزنی کردند.

صبح امروز نیز حسین امیرعبداللهیان با رییس‌جمهور، رییس مجلس، نخست وزیر و وزیر امور خارجه لبنان در بیروت به صورت جداگانه دیدار و رایزنی کرده بود.
ارسال به دوستان
وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی