۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۷-۰۷-۱۴۰۰
کد ۸۰۸۵۹۹
انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۷-۰۷-۱۴۰۰

خبر تایید نشده از مرگ رهبر طالبان

خبر تایید نشده از مرگ رهبر طالبان
خبر کشته شدن ملاهبت الله آخوند زاده سال گذشته هنگام حمله انتحاری در منطقه قبایلی پاکستان در شهر کویته منتشر شد اما گروه طالبان بشدت آن را تکذیب کرد

روزنامه صبح کابل به نقل از یکی از اعضای ارشد گروه طالبان مرگ ملاهبت الله آخوندزاده رهبر این گروه را تایید کرده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه صبح کابل نوشت که یک عضو ارشد گروه طالبان که نامش ذکر نشد ، به سی ان ان گفته است که ملاهبت الله سال گذشته در یک حمله انتحاری در پاکستان کشته شده است.

خبر کشته شدن ملاهبت الله آخوند زاده سال گذشته هنگام حمله انتحاری در منطقه قبایلی پاکستان در شهر کویته منتشر شد اما گروه طالبان بشدت آن را تکذیب کرد و گفت که وی در  منزلی که حمله انتحاری صورت گرفته حضور نداشته است.

ملاهبت الله پس از ملا اخترمحمد منصور سومین رهبر طالبان است که پس از تأسیس این گروه در سال ۱۹۹۴ سکان رهبری طالبان بدست گرفت.

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است